ارزان ترین خودرو ها !!
نوشته شده توسط : javad

ارزان ترین خودرو ها

تولیدکنندگان اغلب با ارائه‌ی سطح جدیدی از خودروها در نمایشگاه‌های مختلف و ایجاد وسوسه خرید در مشتریان نه تنها فروش خود را حفظ می‌کنند بلکه آن را ارتقا نیز می‌بخشند. این نمونه‌های ارزان علاوه بر کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی نسبت به نمونه‌های گران، سازگارتر نیز هستند. برای رسیدن به خودروهای ارزان معمولاً امکانات جانبی این نوع از خودروها را کم می‌کنند. و به این خاطر است که در این خودروها راحتی کمتری احساس می‌شود. اما پایین آمدن قیمت به‌خودی‌خود عامل بسیار مهمی در افزایش فروش این نوع خودروها است.

 

یکی از مشکلات اساسی در بازار این خودروها ظاهر نه چندان مناسب این آنهاست. از طرف دیگر پیشنهادهای مختلف برای یک موتور بهتر، گارانتی کامل‌تر و برندی جدید با همان مقدار پول، بیشتر مشتریان بالقوه را به خود جذب می‌کند. ما یاد گرفته‌ایم انتخاب یک ماشین ارزان ریسک‌های زیادی دارد ولی وقتی صحبت از چند برند جدید است انتخاب کردن با ریسک کمتری می‌تواند همراه باشد.

برای ورود به بازار خرید و فروش خودرو اینجا کلیک کنید

 

اقتصادی‌ترین ماشین‌ها

ماشین‌های جدید نسبت به ماشین‌های رایج، از لحاظ مالی به‌کلی متفاوت هستند. به‌عنوان مثال در انگلستان با 6000 پوند صاحب یکی از این ماشین‌ها خواهید شد. به‌طورکلی این مدل‌ها برای یک سری از انتظارات متفاوت به وجود آمده‌اند. و گزینه های مناسبی برای خرید خودرو به شمار می روند

این بررسی به‌طورکلی در بسیاری از خودروهای به‌روز دنیا مشخص می‌کند که آیا عنوان ارزان‌ترین خودروهای دنیا ارزش توجه دارد یا نه؟

بازار خرید و فروش خودرو

رنو/داچیا ساندرو (Dacia Sandero)
این خودرو در کلاس ساب کامپکت (سوپرمینی) توسط یکی از زیرمجموعه‌های شرکت رنو به نام داچیا در سال 2007 تولید شده است. طراحی آن خودروهای موتور جلو-محور جلوبوده طول آن در حالت طبیعی 4020mm و عرض آن در حالت طبیعی 1746mm و ارتفاع آن در حالت طبیعی 1534mm است. سیستم جعبه‌دنده‌ی آن ۵ دنده به‌صورت دستی است. قیمت این خودرو در انگلیس 5995 پوند است.

Dacia Sandero facelift


قرار است نسل قبلی داچیا ساندرو، به‌زودی با نام رنو ساندرو در ایران تولید شود. این خودروی جدید برخلاف تندر ۹۰ طراحی بهتری داشته و با داشتن زوایای گرد و منحنی در بدنه، برعکس تندر ۹۰ از ظاهر نسبتا جذابی برخوردار و همچنین فضای داخلی بیشتری نسبت به آن دارد.

 

رنو توئیزی ( Renault twizy)
خودرویی الکتریکی است که در سال 2009 در نمایشگاه خودروی فرانکفورت به‌عنوان یک خودروی مفهومی معرفی و در سال 2012 به تولید رسید و در همان سال به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروی برقی اروپا شناخته شد.

اکنون توئیزی در اسپانیا مونتاژ می‌شود. قیمت این خودرو در انگلیس 8895 پوند است.

 

داچیا لوگان، یا همان تندر ۹۰ نسل جدید (Dacia logan)
این خودرو به‌عنوان جانشین Dacia 1300 که مدل رومانیایی اتومبیل رنو ۱۲ فرانسه بود طراحی گردید و از سال 2012 به بعد تولید نسل دوم آن آغاز شد. قیمت نسل دوم این خودرو در انگلیس 6995 پوند است.

Dacia Logan 

 

پرودوا (Perodua myvi)
این خودرو از سال 2005 توسط تولیدکننده مالزیایی پرودوا تولید شد. طراحیان با همکاری تیوتا (دایهاتسو) و بر پایه مدل دایهاتسو بوون صورت گرفت. قیمت این خودرو در انگلیس 6999 پوند است.


سوزوکی سلریو (Suzuki celerio)
این خودرو در سال 2013 در نمایشگاه بین‌المللی تایلند به‌عنوان یک خودروی مفهومی معرفی و در سال 2014 با همکاری ماروتی سوزوکی در هند و سوزوکی موتور تایلند تولید شد. قیمت این خودرو در انگلیس 6999 پوند است.

 

اگر از لحاظ مالی محدوده‌ای بزرگتر از خودروهای بالا را در نظر بگیریم قیمتی کمتر از 8500 پوند، می‌توان به این خودروها جالبی رسید.
اوپل کارل/واکسهال ویوا
پروتون Savvy
سئات Mii
پژو 108
کیا پیکانتو
سیتروئن C1
MG3

 

بازار خرید و فروش ماشین :            www.12khodro.com

 





:: برچسب‌ها: خرید خودرو , قیمت خودرو , خریدوفروش خودرو , بیمه خودرو , آگهی رایگان خودرو ,
:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: